تبلیغات
مدیریت - مطالب شهریور 1395

مدیریت

مدیریت اجرایی و مهندسی نقشه برداری

نظریات ، دیذگاه ها و تاریخچه برنذ شخصی


برند شخصی



Comparison of ISO 21500and PMBOK® Guide

ISO, the world leading standardization organization, must have its own project management
standard



برند سازی اینترنتی


برندسازی اینترنتی یکی از تخصص های برند سازی است .بنابراین می باید برای درک آن می بایست درک مناسبی از برند و برند سازی داشته باشیم .



کتاب راهنمای پیکره ی دانش مدیریت پروژهANSI/PMI 99-001-2000

براساس چشم انداز ده ساله تدوین شده، ظرفیت تولید صنعت
پتروشیمی در پایان سال 1393 به 70 میلیون تن و ارزش تولیدات آن
به بیست میلیارد دلار می رسد و به این ترتیب سهم این صنعت در
4 درصد خواهد رسید. میزان سرمایه گذاری / تولید ناخالص داخلی به 8
پروژه های برنامه ریزی شده جهت اجراء تا پایان برنامه پنج ساله پنج م
در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بالغ بر 100 میلیارد دلار می باشد
که سهم پروژه های صنایع پتروشیمی از آن حدود 25 میلیارد دلار
است، یعنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد که طی 10
1 میلیارد دلار به بیش از 20 / سال آینده فروش سالانه خود را از 9
میلیارد دلار برساند.



Brand new branding

We needed leadership buy-in across 40 brands,” says Jennifer Epstein, SPX’s Vice President of Marketing and Communications. “PwC helped us articulate our web strategy and helped us embrace our content management deployment. PwC was instrumental on many fronts, and the team did an excellent job in areas including communication and education that were central to success.



بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی که به آنBusiness to Business Marketing


یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود،



بارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار. سازمان های



صنعتی، کالاها و خدمات را به منظور تأمین  اهدافی چون تولید کالاها و خدمات ، کسب



سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی


عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.



نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از



طریق کالاها و خدماتی که بر نیازها و اهداف خرید سازمانی تکیه دارد.



برند از جمله دارایی های فکری با ارزش شرکت ها است که می تواند عملکرد بازاری شرکت را تحت تأثیر قرار دهد .شناخت
برند و اثرات شخصیتی آن بر رفتار مصرف کننده می تواند به مدیران کسب و کار و بازاریابان کمک کند تا با برنامه ریزی بهتر
و ایجاد برندهایی که می توانند بر اذهان مصرف کنندگان تأثیرات مطلوب و مناسب تری از خود به جای بگذارند، رفتار مصرف
کنندگان و مشتریان خود را به گونه ای هدایت کنند که سودآوری بیشتری به دنبال داشته باشد؛ زیرا تحقیقات نشان داده
است که مصرف کنندگان برندهایی را ترجیح می دهند که با شخصیتشان همگونی و همنوایی بیشتری داشته باشد



ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به برند

برند و وفاداری نسبت به آن از موضوعات مهمی می باشد که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است. از این رو در این مطالعه تلاش شده است مهمترین
عواملی که بر وفاداری مشتریان نسبت به یک برند تاثیرگذار است مورد شناسایی قرار گیرد. در ابتدا تحقیقات گذشته که با موضوع وفاداری به برند بوده
اند مورد بررسی قرار گرفته و مهمترین عوامل تاثیر گذار بر وفاداری به برند شناسایی شدند. در ادامه با توجه به تحقیقات گذشته، به ارائه مدلی مفهومی
راجع به عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به برند پرداخته شده است که رضایت، اعتماد، نگرش به برند، تعهد، هویت برند و کیفیت به عنوان مهمترین عوامل
تاثیرگذار بر وفاداری به برند مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از آن راجع به متغیرهای مدل مفهومی توضیحاتی ارائه شده است.



B2B Content Marketing

In the past year, content marketing has gained incredible momentum. As this topic gains mindshare, it’s fueling discussions
around the web, at events, and in boardrooms. But just how well are B2B marketers achieving their goals when it comes to
content marketing? And how much has changed in the past year



Project Human Resource Management

This module overviews basic processes for organizing and managing a project team – a group of people charged with the responsibilities for completing the project. Emphasis is on PMBOK processes for (a) human resource planning, (b) acquiring the project team, (c) developing the team, and (d) managing the project team. This module culminates with participants initiating the conceptual design, development, and creation of the Staffing Management Plan associated with their individual class project



B2B Content Marketing

Ov erview: Th e State of B2B Content Marketing IN NORT H AMERI CA
Greetings Content Marketers,
We have good news to report! B2B content marketers in North America are making strides: 42% consider
themselves effective, up from 36% last year.







محسن یعقوبی


آخرین پست ها


آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :