تبلیغات
مدیریت - نمایش آرشیو ها

مدیریت

مدیریت اجرایی و مهندسی نقشه برداری



customer complaining behavior
DETERMINANTS OF E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION, TRUST, AND LOYALTY IN SAUDI ARABIA
DETERMINANTS OF E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION, TRUST, AND LOYALTY IN SAUDI ARABIA
Issues, Causes and Consequences With Customer Loyalty A case study of mobile Handset industry Peshawar, Pakistan
ارتباط بین شخصیت برند با وفاداری مشتری در بخش تجهیزات نقشه‌برداری
Exploratory examination on the loyalty of Apple customers
به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بررسی نقش شخصیت برند بر نتایج رابطهای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک
spss
AMOS
How PMBOK® Guide and MS Project Align to Help You Manage Projects
مطالعه موردی: تاثیر شخصیت برنذ بر وفاداری برنذ
روش پیشنهادی ماتریسی نقشه برداری کنترل و ساخت قطعات پل های پیش ساخته
فراخوان
همدردی و تسلیت
Relationship between Customer Personality, Service Features and Customer Loyalty in the Banking Sector: A Survey of Banks in Homabay County, Kenya
Customers’ loyalty profi les
Map Projections
B2B
ﺗﺄﺛﯿﺮ ادراك ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪﮔﺎن از ﮐﺸﻮر ﻣﺒﺪا ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ارزش وﯾﮋهی ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت
تبریک
Investigating the Service Brand, Customers Value and its Perspective
Internet Technology, Crm and Customer Loyalty
Study the causal relationship between brand personality to Brand trust and brand affect in consumer sport
فهرست پرسشنامه های مجموعه مدیریت
PMBOK
شیوه نامه اجرایی نحوه برداشت و ترسیم نقشه تفكیك آپارتمان
تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ادراک مصرف کنندگان این برندها
نقش فرصت رشد در بهبود رابطه ارزش نام تجاری و عملکرد مالی شرکتها
بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری
اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند: شواهدی از صنعت بیمه
ارائه چهارچوبی به منظور شناسایی و رتبه بندی ابعاد شخصیت برند پوشاک در شهرستان بوشهر
CONCISE DICTIONARY
ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتری و تقویت برند ورزشی در لیگ حرفهای فوتبال ایران
Project Management Body of Knowledge (PMBOK
بررسی میزان تاثیر تصویر ذهنی و ارزش برند بر تمایل به خرید مشتریان
تسلیت
بررسی میزان تاثیر تصویر ذهنی و ارزش برند بر تمایل به خرید مشتریان
اثرات ابعادی برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان به بیمه پارسیان
بررسی نقش ابعاد کیفیت خدمات در شکل گیری شخصیت برند فروشگاه های زنجیرهای شهر وند
ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان
ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور - بانک های خصوصی
نظریات ، دیذگاه ها و تاریخچه برنذ شخصی
Comparison of ISO 21500and PMBOK® Guide
برند سازی اینترنتی
کتاب راهنمای پیکره ی دانش مدیریت پروژهANSI/PMI 99-001-2000
Brand new branding
بازاریابی صنعتی
تاثیر همخوانی شخصیت برند و شخصیت مصرف کننده بر اعتماد و وفاداری مصرف کننده به برند
ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به برند

محسن یعقوبی


آخرین پست ها


آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :